העברת משרדים

העברת משרדים

העברת משרדים

למול השוק הרחב הקיים בהובלות של דירות ישנו כמובן שוק נוסף בתחום ההובלות – העברת משרדים.
העברת משרדים קורת מידי יום כששירות זה מוצע כיום על רבים מחברות ההובלות.
משרדים רבים לא פעם מתרחבים מבחינת צוות העובדים ואופי העבודה ויש צורך עבורם לעבור למשרד מרווח יותר.
בחלק מן הפעמים מעבר של משרד מתקיים למול מציאת מקום שאסטרטגית הוא טוב יותר לחברה כשגם כאן המעבר למשרד חדש הוא חיוני.

למה צריך לשים לב כשמחליטים להעביר את המשרד למיקום חדש?

העברת משרדים אינה משימה קלה עבור חברות ההובלה.
ברוב המקרים יהיה מדובר ברשימת רהיטים ומכשירים חשמליים אחרים למול המפרט אליו רגילים בעת העברת דירה.
ברוב המקרים העברת משרדים תכלול כמובן מחשבים רבים, מכונות צילום מאסיביות, מדפסות, פקסים ועוד.
רהיטים רבים של משרדים יכללו כמובן שולחנות עבודה רחבים, כסאות, ארונות ומדפים. בהחלט רשימה ארוכה הדורשת הובלה רחבה.
מעבר למפרט זה יש ובמשרדים רבים קיימים אף רהיטים וציוד כבד נוסף כמו: ספות, מטבחון הכולל מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים ועוד.

העברת המשרד לא מסתיימת אך ורק בכל הנוגע לציוד כבר ורהיטים.
במשרדים רבים קיים סדר וארגון בכל הקשור לניירת כמו גם לחשיבותה ובכך שחשוב שאין היא תיעלם תוך כדי העברה למשרד חדש.
את הובלת הניירת יש לעשות בצורה מסודרת ומאורגנת ובכך שבשום מקרה אין היא תינזק או תיעלם.

רגע לפני. מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת הובלות בשביל העברת משרדים?

לאלו המעוניינים בהעברה של משרדים יש וחשוב ראשית כל לבדוק אודות הניסיון שיש לחברות ההובלות בכל הקשור להעברת משרדים.
כפי שכבר הדגשנו קודם במאמר, העברה של משרדים שונה מהעברת דירה.
לרוב הלקוחות שהם בעלי המשרד ירצו שהעברה תהה חלקה ומהירה וזאת על מנת להעמיד בתוך יממה את המשרד לפעילות מחדש.
על מנת שהדבר יתבצע כראוי יש וחברת ההובלות צריכה להכיר בנוהל עבודה מסודר בכל הנוגע להעברה.
אלמנט חשוב בהעברה וראשוני הוא בהגעה של המחשבים ובשאר מכשירי החשמל הנוגעים לו זאת על מנת שיוכלו עובדי המשרד לשוב לעבודה מהר.
עניין זה הינו ראשון במעלה בכל הקשור להעברת משרדים וצריך הוא להיעשות בתאום מלא עם בעלי המשרד כמו גם החברות המעניקות לו שירותי תקשורת.

אלמנט נוסף שחשוב לדעת ולבדוק אצל חברת ההובלה הוא יכולה להעביר ניירת בצורה מסודרת.
חברות הובלות רבות אשר לא עסקו קודם בהעברת משרדים יש ולא יכירו בעובדה שיש בידיהם אחריות גדולה בכל הקשור להעברת הניירת.
חברות הובלות רבות המעניקות שירותי העברת משרדים מכירים פעילות זו מקרוב ויודעים להיערך לה בהתאם,
בין אם בהענקת ארגזים שיכילו את כל החומר בצורה מסודרת ובין אם שפריקתו תהה אחר כך נוחה לעובדי המשרד בחלל המחדש אליו הם עברו.

המחירים עבור העברת משרד כמובן משתנים. גם כאן מדובר בפרמטרים שונים אשר יקבעו את המחיר.
ברוב המקרים העברת המשרד תיעשה בתוך העיר לכן עלות השירות לא מושפעת רבות מין המרחק.
לרוב עלויות העברת משרד יסתכמו בכמות הציוד המשרדי והרהיטים שיש להעביר,
נוחות העברה וההעתקה למקום החדש וכמובן האם חברת ההובלות אף לקחה חלק באריזה של הציוד במשרד.

העברת המשרד – בלי לאבד יום עבודה אחד.

העברת יעילה של משרדים אשר מתקיימת במסגרת של 24 שעות הינה יעילה למשרדים רבים אשר לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד יום עבודה.
משרדי עורכי דין, רואי חשבון, ביטוח ועוד מכירים בחשיבות כל יום עבודה על מנת להניע את המשימות השוטפות במשרד
במשרדים אלו, כמו רבים אחרים, קיימים לקוחות רבים היוצרים קשר מידי יום אם עובדי המשרד.
באם תתקיים העברת משרד בה לקוחות המשרד לא יבחינו שהתרחשה כזו יש ובהחלט זכיתם לשירות מקצועי של חברת הובלת המעבירה משרדים.

באתר החברה תוכלו להתרשם מכלל שירותי ההובלות שיש לחברה להציע, לרבות העברת משרדים.
אתם מוזמנים לגלוש ולהתרשם ולקבל כמובן הצעת מחיר לכל הובלה אשר תרצו.

עומדים לפני העברת המשרד וזקוקים להובלה? אל תמתינו רגע נוסף –
פנו אלינו עוד היום או התקשרו – 0526833070 וזכו להצעת מחיר זולה במיוחד ולשירות שאין לו תחרות.
אחרי הכל – אנחנו כאן בשבילכם!

העברת משרדים
4 (80%) 4 votes